Mijn naam is Daniëlle Pels. En ik stel mij graag voor.

 

​Kenmerkend voor mij is mijn nuchterheid en ‘hands-on-mentaliteit”. Verwacht van mij geen moeilijk vaktermen en lijvige rapporten. Maar een reële kijk op de werkelijkheid en een praktische aanpak van vraagstukken binnen uw bedrijf. “Laten we het niet ingewikkelder maken dan het is” is een van mijn favoriete quotes.

Ik ben communicatief sterk, kan goed luisteren en observeren. Door mijn helicopterview leg ik snel verbanden en doorzie daardoor de acties die doorgevoerd kunnen worden om de bedrijfsresultaten te verbeteren.

Ik ben fysiotherapeut geweest

Ooit begon ik als fysiotherapeut maar zag al snel in dat de hele dag patiënten behandelen niet iets was wat ik mijn hele leven wilde doen. Ik heb veel geleerd in de jaren dat ik als fysio werkzaam was. Ik heb de medische wereld goed leren kennen en heel veel mensenkennis opgedaan. Dat is de basis geweest voor mijn passie voor communicatie. In de jaren als fysiotherapeut vroeg ik mijn patiënten letterlijk en figuurlijk het hemd van het lijf. Zo leerde ik wat mensen drijft en wat hun keuzes beïnvloedt. Essentieel voor een vak als marketing.

Innovatie in de paramedische wereld

Ik werkte in een mooie en innovatieve praktijk in Bodegraven waar ik van de praktijkeigenaren de kans kreeg om samen met hen de Fysiofitness op te zetten. In die tijd heel nieuw, hot and happening. Vanaf 0 begon ik de zaal te ontwerpen, apparatuur aan te schaffen en de missie en visie van deze innovatie te ontwikkelen. Daarna begon het werkelijke inrichten, de collega’s opleiden en natuurlijk klanten werven. Het werd een succes en mijn passie was geboren. Creëren en vermarkten!

Mijn passie voor marketing is geboren

Daarna ging ik bij Fundis (voorheen: Vierstroom, een grote zorginstelling in het Groene Hart) werken. Ik klom op van coördinator van de cursusafdeling tot directeur van de Stichting Contribuanten, de ledenorganisatie van Vierstroom. Een prachtig bedrijf waarin ik door mijn verschillende functies in tien jaar veel heb mogen zien, leren en meemaken.

Leden werven in B2C

Hierna ging ik als Marketing & Communicatie Manager werken bij ANBO (belangenbehartiger voor senioren/ouderenbond) waar ik ervaring opdeed in leden werven én behouden. Ik bouwde samen met de collega’s een mooi ledenvoordeelpakket, voerde een restyling van het magazine door en bedacht pakkende en effectieve ledenwerfcampagnes.

Lead genereren in B2B

De afgelopen jaren werk ik naast vele mooie freelanceklussen als marketingmanager bij Inergy. Lees hier mijn blog. Een prachtig B2B ICT-bedrijf. Naast het opzetten én uitvoeren van een succesvolle contentmarketingstrategie heb ik veel verdiepende ervaring opgedaan in het harmoniseren van bedrijven en de rebranding van overgenomen bedrijven gerealiseerd. Daarnaast werkte ik hard aan het implementeren aan een marketing automationtool van Microsoft.

Mijn eigen netwerk

In de afgelopen jaren heb ik een groot netwerk (freelance tekstschrijvers, journalisten, vormgevers etc.) opgebouwd. Ik ga uit van het principe: schoenmaker, blijf bij je leest. Dus schakel ik, indien nodig, deze professionals uit mijn netwerk in. Op die manier komen we samen tot het gewenste resultaat. Op mijn LinkedIn lees je alles over mijn werkzaamheden.

Prive

Ik ben een geboren en getogen Woerdenaar. Ik ben getrouwd met Richard en wij hebben twee zonen. In mijn vrije tijd waterpolo ik bij ZPC Woerden, bezoek ik theatervoorstellingen (m.n. cabaret), lees ik zo veel mogelijk boeken en ga ik graag uit eten.

INTERDAAN

©2020 door InterDaan